Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze – Bc. Darina Stehlíková
Bc. Darina Stehlíková
Master's thesis
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Education of Pupils with Special Educational Needs at Secondary School within Inclusion
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků s SVP v hlavním vzdělávacím proudu střední školy. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teorie se zabývá inkluzí obecně, její definicí a legislativním ukotvením. V další části je rozpracován poradenský systém ČR a podpůrná opatření, která jsou nezbytná pro úspěšnou inkluzi. Poslední část teorie tvoří žáci se speciálními vzdělávacími potřebami …viacAbstract:
The thesis deals with the inclusion of pupils with special educational needs in the main educational mainstream of the secondary school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theory deals with inclusion in general, its definition and legislative anchoring. In the next part, the advisory system of the Czech Republic and the support measures that are necessary for successful …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ub9tx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Vocational School Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA