Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů – Bc. Filip Vít
Bc. Filip Vít
Diplomová práce
Vliv efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů
The influence of the country of origin effect on the consumer behavior of Czech buyers of new passenger cars
Anotace:
Cílem diplomové práce je popis vlivu efektu země původu na spotřební chování českých kupujících nových osobních automobilů. První část práce je zaměřena na teoretická východiska výzkumu, která nabízí náhled na spotřební chování zákazníků, vliv efektu země původu a dále také na automobilový průmysl v České republice. Praktická část analyzuje prodeje osobních automobilů a hodnotí výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the influence of the country of origin effect on the consumer behavior of Czech buyers of new passenger cars. The theoretical part of the thesis is focused on the research, which offers an insight into the consumer behavior, the influence of the country of origin effect and also the automotive industry in the Czech Republic. The practical part analyzes the sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Country of Origin Effect a marketing vín
Jan Řebíček -
The impact of natural resources on a country's economy: the case of Saudi Arabia
Xinyue Hu
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
31. 12. 2023