Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix) – Ing. Josef Brandejs
Ing. Josef Brandejs
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Marketing Activities of Real Estate Agency with a Scope on Foreign Investors - Case Study (with Emphasize on Marketing Communication Mix)
Abstract:
Tato bakalářská práce je případovou studií marketingových aktivit realitní kanceláře Impact – Corti orientované na zahraniční klientelu. V teoretické části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingové komunikace, z toho vyplývajících marketingových aktivit. V praktické části následně analyzuji marketingový mix realitní kanceláře a podrobně se věnuji analýze marketingového komunikačního …moreAbstract:
This thesis is a case study of marketing activities of real estate agency Impact - Corti with a scope on foreign investors. The theoretical part deals with problems of marketing mix and marketing communications and the resulting marketing activities. In the practical part I analyze marketing mix of real estate agency and devoted to a detailed analysis of the marketing communication mix. In the end …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vlk78/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRANDEJS, Josef. \textit{Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qrq933/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova