Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix) – Ing. Josef Brandejs
Ing. Josef Brandejs
Bakalářská práce
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Marketing Activities of Real Estate Agency with a Scope on Foreign Investors - Case Study (with Emphasize on Marketing Communication Mix)
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií marketingových aktivit realitní kanceláře Impact – Corti orientované na zahraniční klientelu. V teoretické části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingové komunikace, z toho vyplývajících marketingových aktivit. V praktické části následně analyzuji marketingový mix realitní kanceláře a podrobně se věnuji analýze marketingového komunikačního …víceAbstract:
This thesis is a case study of marketing activities of real estate agency Impact - Corti with a scope on foreign investors. The theoretical part deals with problems of marketing mix and marketing communications and the resulting marketing activities. In the practical part I analyze marketing mix of real estate agency and devoted to a detailed analysis of the marketing communication mix. In the end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vlk78/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRANDEJS, Josef. \textit{Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qrq933/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova