Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu – Ing. Jitka Miškovská
Ing. Jitka Miškovská
Bachelor's thesis
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
Publishing house Sanoma Media as a part of Media Market
Abstract:
Tématem práce je vydavatelství Sanoma Media a jeho postavení v rámci současného mediálního trhu. V dnešní době je velmi aktuální téma krize žurnalistiky, a proto je zajímavé zjistit, jak se tomuto stavu konkrétní vydavatelství brání. Tato práce se v teoretické části zabývá zejména vysvětlením pojmů masové médium, mediální komunikace, etapami vývoje mediálního trhu, dále problematikou výzkumu trhu a …moreAbstract:
The subjekt of this thesis is the Publishing house Sanoma Media and its position in the context of the current media scene. The theme of the journalism crisis is very topical these days and therefore it is interesting to find out how a particular publishing house is facing such a situation. This work concentrates in its theoretical part mainly on explaining the terms like mass medium, media communication …moreKeywords
Médium mediální trh masové médium masová komunikace mediální komunikace tisk žurnalistika marketingová strategie vydavatelství on – line web portfolio předplatitel. Medium Media market Mass medium Mass communication Media communication Press Journalism Marketing strategy Publishing house Subscriber.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qaa39/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie Slováckého divadla v letech 2004-2014
Anna KLOUDOVÁ -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální komunikace firmy HAMR - Sport a.s.
Matěj Červinka -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko