Michaela Horáková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing communication for selected target group – Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. Cílem práce je zjistit používání a využívání anglicismů, zkratek v komunikaci u žáků druhého stupně základní školy. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to část teoretickou a praktickou. V části teoretické je nejprve poskytnuto úvodní povídání o tématu, které má sloužit …více
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on the means of marketing communication for a selected target group – children and youth. The aim of the thesis is to find out the usage and application of Anglicisms, abbreviations in communication among pupils of the lower-secondary of primary school. The bachelor’s thesis is divided into two main parts, namely the theoretical and practical part. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní