Michaela Horáková

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing communication for selected target group – Children and Youth
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. Cílem práce je zjistit používání a využívání anglicismů, zkratek v komunikaci u žáků druhého stupně základní školy. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to část teoretickou a praktickou. V části teoretické je nejprve poskytnuto úvodní povídání o tématu, které má sloužit …more
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on the means of marketing communication for a selected target group – children and youth. The aim of the thesis is to find out the usage and application of Anglicisms, abbreviations in communication among pupils of the lower-secondary of primary school. The bachelor’s thesis is divided into two main parts, namely the theoretical and practical part. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2024
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní