Bc. Alice Brzoňová

Diplomová práce

Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management

Customers word-of-mouth and its impact on management
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management“ je analyzovat, zda se liší online hodnocení pražských dvouhvězdičkových hotelů, zveřejněné na serveru TripAdvisor v závislosti na tom, jaké národnosti je recenzent. První část práce se věnuje literární rešerši poznatků souvisejících s měřením kvality služeb, fenoménem word-of-mouth a také kulturními rozdíly spotřebitelů …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis “Customers word-of-mouth and its impact on management” is to analyze whether the online rating of the two-star hotels in Prague, published on TripAdvisor varies depending on nationality of reviewer. The first part of the thesis deals with literary research of knowledge related to service quality measurement, word-of-mouth phenomenon as well as cultural differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta