Marketing a marketingová komunikace školských zařízení – Bc. Lucie Kloučková
Bc. Lucie Kloučková
Bachelor's thesis
Marketing a marketingová komunikace školských zařízení
Marketing and marketing communication mix in university type of education
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je Marketing a marketingová komunikace školských zařízení. Jedná se o ekonomický jev, který se dotýká každého z nás. V této práci se budu zabývat využitím nástrojů marketingové komunikace ve školách, jak těchto nástrojů školy využívají a jaké mají možnosti k jejich použití.Abstract:
The theme of my thesis is marketing and marketing communication at school facilities. It is an economic phenomenon that affectsall of us. In this work I examine the use of marketing communication tools in schools, how schools are using these tools and whatare the possibilities for their use.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/odtqw/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Zhodnocení marketingové komunikace
Michaela Kubaštová