Marketing a marketingová komunikace školských zařízení – Bc. Lucie Kloučková
Bc. Lucie Kloučková
Bakalářská práce
Marketing a marketingová komunikace školských zařízení
Marketing and marketing communication mix in university type of education
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je Marketing a marketingová komunikace školských zařízení. Jedná se o ekonomický jev, který se dotýká každého z nás. V této práci se budu zabývat využitím nástrojů marketingové komunikace ve školách, jak těchto nástrojů školy využívají a jaké mají možnosti k jejich použití.Abstract:
The theme of my thesis is marketing and marketing communication at school facilities. It is an economic phenomenon that affectsall of us. In this work I examine the use of marketing communication tools in schools, how schools are using these tools and whatare the possibilities for their use.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/odtqw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová on-line komunikace prodejní výstavy Křehká krása
Barbara Anna Bezoušková -
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Markéta Kmeťová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace galerijních výstav
Kateřina Chalupová -
Zhodnocení marketingové komunikace
Michaela Kubaštová