Barbora Chomová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace Hodného psa
Marketing communication analysis of Hodný Pes
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace výcvikového centra Hodný pes. Cílem práce je na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu předložit návrhy ke zlepšení komunikace. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části je využito literárních a dalších zdrojů k představení nejzásadnějších poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového …moreAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the analysis of marketing communication of the Hodný pes training center. The goal of the thesis is to present proposals for improving communication based on the analysis and own research. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, literary and other sources are used to present the most fundamental findings from marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91733
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2024
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Kristýna Červínová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová