Barbora Chomová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace Hodného psa

Marketing communication analysis of Hodný Pes
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace výcvikového centra Hodný pes. Cílem práce je na základě provedené analýzy a vlastního výzkumu předložit návrhy ke zlepšení komunikace. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části je využito literárních a dalších zdrojů k představení nejzásadnějších poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a marketingového …more
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the analysis of marketing communication of the Hodný pes training center. The goal of the thesis is to present proposals for improving communication based on the analysis and own research. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, literary and other sources are used to present the most fundamental findings from marketing, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2024
  • Supervisor: Filip Truhlář
  • Reader: Kristýna Červínová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91733