Bc. Adéla Halouzková

Bachelor's thesis

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

The tools of marketing communication tools mix of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu divadla a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Pro tyto účely jsou využita dostupná sekundární data, ale také data primární, získaná provedeným marketingovým průzkumem, zaměřeným na konkrétní nástroje a využívané prvky …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate currently used tools of the theatre's marketing communication mix and to propose changes to their possible improvement. For these purposes, available secondary data are used and also primary data which were obtained by a marketing survey focused on specific tools and elements of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné