Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Adéla Halouzková
Bc. Adéla Halouzková
Bachelor's thesis
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
The tools of marketing communication tools mix of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu divadla a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Pro tyto účely jsou využita dostupná sekundární data, ale také data primární, získaná provedeným marketingovým průzkumem, zaměřeným na konkrétní nástroje a využívané prvky …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication mix. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate currently used tools of the theatre's marketing communication mix and to propose changes to their possible improvement. For these purposes, available secondary data are used and also primary data which were obtained by a marketing survey focused on specific tools and elements of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/mcdi5/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALOUZKOVÁ, Adéla. \textit{Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qsyp2k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova