Ela Pokorná

Diplomová práce

Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy

Marketing Strategy of Fragrance Online Shop
Anotace:
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí …více
Abstract:
The aim of this thesis is operation and marketing strategy evaluation of previous fragrance online shop run by VEDICI, s.r.o. and to propose a marketing strategy for a new planned electronic shop within this business line based on analyses done. This proposal is built on comprehensive theoretical overview in terms of strategic and online marketing, as well as external and internal situational analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Svátek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31137