Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku – Veronika DVOŘÁKOVÁ
Veronika DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Increase of competetiveness of the chosen company
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku se zabývá problematikou výběru autoškoly k absolvování řidičského kurzu skupiny B. Hlavním cílem práce bylo zjistit, podle jakých kritérií se potenciální zákazníci rozhodují při výběru autoškoly, zda na ně vybrané faktory působí, a jakým způsobem je ovlivňují. Faktory byly zanalyzovány pro autoškolu Roofex CZ. Cíle bylo naplněno …viacAbstract:
The bachelor thesis named Increase competitiveness of the chosen company deals with the decision to pick driving school, which provides a driving course category B. The main objective was to determine the criteria according to which potential customers are deciding when choosing a driving school whether selected factors act of them and how they interact of them. Factors were analyzed for driving school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Fantová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qtnumc/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím