Bc. et Bc. Lucie Česká
Bachelor's thesis
Galerie promlouvají
Galleries speak
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o problematice vizuální komunikace, kterou využívají dvě vybraná muzea umění v České republice. V první části jsou představeny dvě kulturní instituce, Moravská galerie v Brně a Národní galerie v Praze, s hlubším zaměřením na paláce obsahující stálé expozice moderního a současného výtvarného umění. Druhá část vysvětluje pojmy týkající se vizuální komunikace. Jako poslední …viacAbstract:
Thesis discusses the problems of visual communication, used by two fine art museums in the Czech Republic. The first part presents two cultural institutions, Moravian Gallery in Brno and the National Gallery in Prague, with a deeper focus on two palaces which contain a permanent exhibition of modern and contemporary art. The second part explains the concepts related to visual communication. As a final …viacKľúčové slová
Vizuální komunikace propagace muzeum umění moderní umění současné umění stálá expozice Moravská galerie v Brně Národní galerie v Praze Pražákův palác Veletržní palác visual communication propagation fine art museum Modern art Contemporary art permanent exhibition Moravian Gallery in Brno National Gallery in Prague Pražák Palace Trade Fair Palace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z26gh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
- Oponent: doc. ak. soch. Jiří Sobotka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Srovnání Národní galerie v Praze s Oblastní galerií v Liberci v 50. a 60. letech 20. století
Kateřina FUCSIKOVÁ -
Kostel není galerie - fenomén intervencí současného umění v kostele Nejsvětějšího Salvátora v Praze a obdobných uměleckých projektů v Česku po roce 2000
Soňa Nováková -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková -
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
Monika Sedláková