Bc. Veronika Šťovíčková

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy

Abstract:
V této bakalářské práci je zpracován marketingový komunikační mix společnosti Kaufland. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebírány 4P marketingového mixu. Hlavní pozornost je věnována komunikaci, kam patří: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. V praktické části seznámím čtenáře s Kauflandem a provedu aplikaci na výše …more
Abstract:
This thesis is elaborated marketing communication mix Kaufland. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part discusses the 4P marketing mix. The main attention is devoted to communication, which includes: advertising, sales promotion, personal selling, Public Relations and direct marketing. The practical part of the readers are acquainted with Kaufland and implement the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marie Slabá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích