Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy – Bc. Veronika Šťovíčková
Bc. Veronika Šťovíčková
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Abstract:
V této bakalářské práci je zpracován marketingový komunikační mix společnosti Kaufland. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebírány 4P marketingového mixu. Hlavní pozornost je věnována komunikaci, kam patří: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. V praktické části seznámím čtenáře s Kauflandem a provedu aplikaci na výše …moreAbstract:
This thesis is elaborated marketing communication mix Kaufland. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part discusses the 4P marketing mix. The main attention is devoted to communication, which includes: advertising, sales promotion, personal selling, Public Relations and direct marketing. The practical part of the readers are acquainted with Kaufland and implement the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pg4nb/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤOVÍČKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qu0dd1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský