Bc. Veronika Šťovíčková

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy

Anotace:
V této bakalářské práci je zpracován marketingový komunikační mix společnosti Kaufland. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebírány 4P marketingového mixu. Hlavní pozornost je věnována komunikaci, kam patří: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. V praktické části seznámím čtenáře s Kauflandem a provedu aplikaci na výše …více
Abstract:
This thesis is elaborated marketing communication mix Kaufland. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part discusses the 4P marketing mix. The main attention is devoted to communication, which includes: advertising, sales promotion, personal selling, Public Relations and direct marketing. The practical part of the readers are acquainted with Kaufland and implement the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marie Slabá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích