Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy – Bc. Veronika Šťovíčková
Bc. Veronika Šťovíčková
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Anotace:
V této bakalářské práci je zpracován marketingový komunikační mix společnosti Kaufland. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebírány 4P marketingového mixu. Hlavní pozornost je věnována komunikaci, kam patří: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. V praktické části seznámím čtenáře s Kauflandem a provedu aplikaci na výše …víceAbstract:
This thesis is elaborated marketing communication mix Kaufland. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part discusses the 4P marketing mix. The main attention is devoted to communication, which includes: advertising, sales promotion, personal selling, Public Relations and direct marketing. The practical part of the readers are acquainted with Kaufland and implement the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pg4nb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤOVÍČKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/qu0dd1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment