Rita Vachková
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Loyalty of customers to the dm drugstore
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou …víceAbstract:
This thesis is about the characteristics of consumer behavior and loyalty. Loyalty of customers is examined in the market with drugstore products concretely at the dm drugstore. Using marketing research conducted by questionnaire survey are detected information, whereby are deduced facts about customer loyalty to the dm drugstore. The thesis is divided into several chapters, two of them are purely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26857
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Personální marketing a jeho uplatnění v společenské praxi
Lucie Kubáková -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný