Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy – Ivana RUSŇÁKOVÁ
Ivana RUSŇÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy
The Influence of the Integration of Pupils with Specific Learning Needs on the Classroom Climate
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy v běžné základní škole. Cílem práce je zanalyzovat prostředí i proces integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v kontextu efektivního inkluzivního vzdělávání. Teoretická část se věnuje základním pojmům integrace, inkluze či specifické poruchy učení. Důraz je také kladen na klima třídního …moreAbstract:
The theme of bachelor thesis is the impact of the integration of pupils with special educational needs on the climate of the class in primary school. The main aim is to analyze the environment and the process of integration of pupils with special educational needs in the context of effective inclusive education. The theoretical part deals with basic terms - the integration, inclusion or specific learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUSŇÁKOVÁ, Ivana. \textit{Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/quyesx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUSŇÁKOVÁ, Ivana. Vliv integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na klima třídy . Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ