Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Veronika Masnicová
Bc. Veronika Masnicová
Bachelor's thesis
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Supporting School Preparedness by Applying Montessori Methods in Children from Socially Disadvantaged Environment
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o podpoře školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Obsahuje popis sociálně znevýhodněného prostředí, popis školní připravenosti a zralosti ve vztahu k vývojovým charakteristikám předškolního dítěte. Práce se také zaměřuje na Montessori metody a možnosti ukotvení v kontextu práce s dítětem předškolního věku. Zabývá se také již …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of Montessori method of education for children from socially disadvantaged environment. It contains description of socially disadvantaged environment, description of prepared learning environment and educational maturity in relation to development characteristics of preschool child. The thesis also focuses on Montessori method of education and possibilities of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v48ji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Marta Kolaříková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASNICOVÁ, Veronika. \textit{Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Faculty of Public Policies in Opava. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qv6abn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social Pathology and Prevention
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová