Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka – Bc. Alexandra Blajerová
Bc. Alexandra Blajerová
Diplomová práce
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Psychological Effect of Advertising on Customer’s Purchasing Decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá psychologickým vlivem reklamy na nákupní rozhodování zákazníka. Každá firma má vytvořenou marketingovou strategii, která se zaměřuje na společný cíl a to, aby se z potencionálního zákazníka stal spotřebitel. Zaměřila jsem se na marketingovou strategii kosmetické společnosti Vichy. Působení jejích reklamních sdělení na zákazníky je analyzováno prostřednictvím elektronického …víceAbstract:
The study examines psychological influence of advertising on customers’ purchasing decision making. Every company establishes marketing strategy, which addresses potential customers with one particular goal – to attract them and turn them into consumers. This study aims to examine marketing strategy of cosmetic company named Vichy. Influence of Vichy’s advertising messages is analyzed through employment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v7l27/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař