Bc. Filip Klech

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Project of Marketing Communication for the Establish Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication for the establish company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which is divided into analytical and project part. The teoretical part contains the basis of marketing communication and communication tools obtained by literary research. The analytical part analyzes selected potential competitors and their social media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Klech, Filip. Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing