Bc. Filip Klech

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost

Project of Marketing Communication for the Establish Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci pro nově vznikající společnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozdělena na část analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje východiska o marketingové komunikaci a komunikačních nástrojích získaná literární rešerší. V analytické části jsou analyzováni vybraní potenciální konkurenti a jejich aktivity …viac
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication for the establish company. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part, which is divided into analytical and project part. The teoretical part contains the basis of marketing communication and communication tools obtained by literary research. The analytical part analyzes selected potential competitors and their social media …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Barešová, MSc, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Klech, Filip. Projekt marketingové komunikace pro nově vznikající společnost. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing