Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích – Natálie Kosíková
Natálie Kosíková
Bachelor's thesis
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Comparison of marketing and promotion strategies of hotel restaurants in selected destinations
Abstract:
Bakalářská práce na téma Porovnání strategií marketingu a propagace ve vybraných hotelových restaurací se zaměřením na prestižní hotely a jejich hotelové restaurace. Cílem práce je představit co je marketing a propagace. A porovnat marketingové strategie hotelových restaurací. Byly realizovány analýzy ve vybraných hotelech formou polostrukturovaných rozhovorů s manažery, které jsou vyhodnoceny.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the comparison of marketing and promotion strategies in selected hotel restaurants, with a focus on prestigious hotels and their hotel restaurants. The aim of the dissertation is to introduce the concepts of marketing and promotion and to compare the marketing strategies of hotel restaurants. Analyses were conducted in selected hotels through semi-structured interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/g52il/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSÍKOVÁ, Natálie. \textit{Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qviv6v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Hotel and tourism management / Hotel and tourism management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová