Natálie Kosíková

Bakalářská práce

Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích

Comparison of marketing and promotion strategies of hotel restaurants in selected destinations
Anotace:
Bakalářská práce na téma Porovnání strategií marketingu a propagace ve vybraných hotelových restaurací se zaměřením na prestižní hotely a jejich hotelové restaurace. Cílem práce je představit co je marketing a propagace. A porovnat marketingové strategie hotelových restaurací. Byly realizovány analýzy ve vybraných hotelech formou polostrukturovaných rozhovorů s manažery, které jsou vyhodnoceny.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the comparison of marketing and promotion strategies in selected hotel restaurants, with a focus on prestigious hotels and their hotel restaurants. The aim of the dissertation is to introduce the concepts of marketing and promotion and to compare the marketing strategies of hotel restaurants. Analyses were conducted in selected hotels through semi-structured interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu