Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích – Natálie Kosíková
Natálie Kosíková
Bakalářská práce
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Comparison of marketing and promotion strategies of hotel restaurants in selected destinations
Anotace:
Bakalářská práce na téma Porovnání strategií marketingu a propagace ve vybraných hotelových restaurací se zaměřením na prestižní hotely a jejich hotelové restaurace. Cílem práce je představit co je marketing a propagace. A porovnat marketingové strategie hotelových restaurací. Byly realizovány analýzy ve vybraných hotelech formou polostrukturovaných rozhovorů s manažery, které jsou vyhodnoceny.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the comparison of marketing and promotion strategies in selected hotel restaurants, with a focus on prestigious hotels and their hotel restaurants. The aim of the dissertation is to introduce the concepts of marketing and promotion and to compare the marketing strategies of hotel restaurants. Analyses were conducted in selected hotels through semi-structured interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g52il/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Kvítková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová