Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace – Bc. Jakub Vlček
Bc. Jakub Vlček
Diplomová práce
Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace
The Position of the Organizations with Cultural Profiling in the Czech Market Environment including the Case Study of the Organizational Development Concept of a Private Music Educational Organisation
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl nastínit možnou koncepci rozvoje hudební školy a kulturně vzdělávacího centra v souvislosti s transformací organizace na novou právní formu obecně prospěšné společnosti a jejím vstupem do neziskového sektoru. První část je vstupním zhodnocením situace, na základě kterého je v části druhé navržen nástin strategického plánu rozvoje vybrané organizace.Abstract:
This work aims to outline a possible development concept of a music school and a cultural educational centre in the context with the transformation of the organization into a new legal status of the Public Non-profit Organization and its entering into the non-profit sector. The first part deals with the initial assessment of the situation, based on which the concept of the strategic development plan …víceKlíčová slova
Brno nezisková organizace kulturní organizace kultura vzdělávání osvěta obecně prospěšná společnost školství koncepce rozvoje SWOT analýza matice šíře sortimentu non-profit organization cultural organization culture education enlightenment public non-profit organization schools development concept SWOT analysis product range matrix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cx09a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLČEK, Jakub. \textit{Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qvk69s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Obecně prospěšná společnost
Kateřina Paušová -
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
Michal Steiner -
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
Martin Hlavica -
Účetnictví obecně prospěšné společnosti
Ivana Wachalová