Bc. Miroslav Sedlmajer

Diplomová práce

Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.

Merchandising of Promotional Items and Services in Prague Public Transit Co.
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. V první části se autor zaměřuje na ukotvení specifického pojetí merchandisingu v rámci marketingových komunikací a na teoretická východiska budování vztahu fanoušků a značky. Autor zde dále stanovuje výzkumné problémy tematických předmětů a služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy pro účely zpracování výzkumu …více
Abstract:
The Master's thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project. The first part is focused on the description of the specific concept of merchandising within marketing communications and on the theoretical basis of building a relationship between fans and the brand. The research problems of merchandising items and services of the Prague Public Transit Co. are set out for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sedlmajer, Miroslav. Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe