Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s. – Bc. Miroslav Sedlmajer
Bc. Miroslav Sedlmajer
Diplomová práce
Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.
Merchandising of Promotional Items and Services in Prague Public Transit Co.
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do třech hlavních částí teoretické, praktické a projektové. V první části se autor zaměřuje na ukotvení specifického pojetí merchandisingu v rámci marketingových komunikací a na teoretická východiska budování vztahu fanoušků a značky. Autor zde dále stanovuje výzkumné problémy tematických předmětů a služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy pro účely zpracování výzkumu …víceAbstract:
The Master's thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project. The first part is focused on the description of the specific concept of merchandising within marketing communications and on the theoretical basis of building a relationship between fans and the brand. The research problems of merchandising items and services of the Prague Public Transit Co. are set out for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLMAJER, Miroslav. \textit{Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qw2eoi/.
Jak správně citovat práci
Sedlmajer, Miroslav. Merchandising propagačních předmětů a služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová