Business Intelligence Market Analysis for Small and Medium Enterprises – Jakub Svoboda
Jakub Svoboda
Bakalářská práce
Business Intelligence Market Analysis for Small and Medium Enterprises
Analýza trhu Business Intelligence pro malé a střední podniky
Anotace:
Hlavním cílem této práce je výběr co nejvhodnějšího řešení business intelligence pro určitou malou firmu v souladu s aktuálními podmínkami ve firmě, stanovenými kritérii a s použitím výsledků získaných v analýze trhu. Výsledky výběru řešení ukázaly, že nejvhodnějším řešením pro zkoumanou firmu je MS SQL Server 2008 R2. K dosažení tohoto cíle byla tato práce rozdělena do čtyř částí. První část se zabývá …víceAbstract:
The main objective of this is to select the most appropriate business intelligence solution for particular small company in accordance with its current conditions and stated criteria and with using the results obtained in the market analysis. The results of solution selection showed that the most appropriate solution for the examined company is MS SQL Server 2008 R2. To achieve this result, this thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ondřej Matuštík
- Oponent: Leoš Vondrák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík