Marketingová strategie vybrané luxusní značky – Dana Ondráčková
Dana Ondráčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané luxusní značky
Marketing Strategy of a Particular Luxury Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Burberry. Cílem je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie pro společnost Burberry. První kapitola je zaměřena na oblast marketingu, vysvětlení marketingového mixu a je zde rozebrán proces marketingového plánování včetně situační analýzy a segmentace trhu. Druhá kapitola objasňuje specifika luxusního …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of Burberry company. The goal is to suggest marketing strategy improvements for Burberry based on done analyses. The first chapter presents marketing field in general, describes the marketing mix and the process of marketing planning including the situation analysis and market segmentation. The second chapter focuses on specifics of luxury industry, history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72426
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72426
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Václav Polan -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg