Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality – PhDr. Jan POSPÍŠIL
PhDr. Jan POSPÍŠIL
Doctoral thesis
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
The Model of Rational Consumer Behavior under the Influence of Irrational Factors
Abstract:
Disertační práce s názvem "Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části práce jsou nastavena teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální …moreAbstract:
Dissertation thesis named "The Model of Rational Consumer Behavior in the Irrational Factors Influence" deals with human behavior irrationality factors in consumer decision-making process. The first part of this thesis is dedicated to theoretical issues setting with concerning the current situation in the field of marketing, postmodern consumer, advertising communication process, consumer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠIL, Jan. \textit{Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qw8vja/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍŠIL, Jan. Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Martin Daňhel -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek -
Rozdíl mezi deklarovanými a skutečnými preferencemi spotřebitele
Soňa Ptáčníková