Theses 

Product placement v ČR a jeho využití – Veronika Metličková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách

Veronika Metličková

Bakalářská práce

Product placement v ČR a jeho využití

Product placement in the Czech Republic and its utilization

Anotace: Tématem této bakalářské práce je product placement v ČR a jeho využití. Nejprve se seznámíme s pojmem product placement, jeho vývoje a právní legislativou. Dále se budeme zaměřovat na product placement v praxi a uvedeme příklady jeho použití. V analytické části budeme pátrat po všeobecném vědomí o product placementu a porovnávat umístění product placementu ve filmu a v seriálu.

Abstract: The topic of this thesis is Product placement in Czech Republic and it´s utilization. We would like to introdukce koncept product placement, it´s hystory and legislation first. Than we focus on product placement in practice and show some examples of it´s utilization. We are going to discover someting about general knowledge of product and Compare product placement in the movies and soup operas in analytic part.

Klíčová slova: product placement, marketing, reklama, médium, reklamní partner

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 5. 2019 22:47, 21. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz