Product placement v ČR a jeho využití – Veronika Metličková
Veronika Metličková
Bakalářská práce
Product placement v ČR a jeho využití
Product placement in the Czech Republic and its utilization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je product placement v ČR a jeho využití. Nejprve se seznámíme s pojmem product placement, jeho vývoje a právní legislativou. Dále se budeme zaměřovat na product placement v praxi a uvedeme příklady jeho použití. V analytické části budeme pátrat po všeobecném vědomí o product placementu a porovnávat umístění product placementu ve filmu a v seriálu.Abstract:
The topic of this thesis is Product placement in Czech Republic and it´s utilization. We would like to introdukce koncept product placement, it´s hystory and legislation first. Than we focus on product placement in practice and show some examples of it´s utilization. We are going to discover someting about general knowledge of product and Compare product placement in the movies and soup operas in analytic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11356/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
METLIČKOVÁ, Veronika. \textit{Product placement v~ČR a jeho využití}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/qwgpty/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran -
Product placement a jeho využití ve scénickém umění
Markéta Randáková -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Richard ŠIMÁČEK