Veronika Metličková

Bakalářská práce

Product placement v ČR a jeho využití

Product placement in the Czech Republic and its utilization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je product placement v ČR a jeho využití. Nejprve se seznámíme s pojmem product placement, jeho vývoje a právní legislativou. Dále se budeme zaměřovat na product placement v praxi a uvedeme příklady jeho použití. V analytické části budeme pátrat po všeobecném vědomí o product placementu a porovnávat umístění product placementu ve filmu a v seriálu.
Abstract:
The topic of this thesis is Product placement in Czech Republic and it´s utilization. We would like to introdukce koncept product placement, it´s hystory and legislation first. Than we focus on product placement in practice and show some examples of it´s utilization. We are going to discover someting about general knowledge of product and Compare product placement in the movies and soup operas in analytic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách