Pavla Nováková
Master's thesis
Komunikační strategie Škoda Muzea
Communication strategy of Škoda Museum
Abstract:
Cílem práce e formulace doporučení pro zlepšení současné komunikační strategie Škoda Muzea na základě literární rešerše, analýzy konkurenčního prostředí a primárního výzkumu zjišťujícího komunikační preference návštěvníků Škoda Muzea. Dílčími cíli této práce jsou zjištění typického návštěvníka Škoda Muzea a zjištění vhodnosti nastavení současné komunikační strategie. K dosažení cílů práce budou využívány …moreAbstract:
The aim of the thesis is to formulate recommendations for improving the current communication strategy of the Škoda Museum based on a literature search, analysis of the competitive environment and primary research on the communication preferences of visitors to the Škoda Museum. The sub-objectives of this thesis are to identify the typical visitor of the Škoda Museum and to determine the suitability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91582
Thesis defence
- Date of defence: 9. 1. 2024
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Modern Face of London: Contemporary Trends in Architecture
Kateřina ŠIDLOVÁ -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy marketingové komunikace
Kristýna Ďurkovičová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská