Bc. Petra Myslikovjanová

Diplomová práce

Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul

Communication Plan for the Newly Emerging E-Shop Artisoul
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem digitální marketingové komunikace nově vznikajícího online obchodu s doplňky na oslavy. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké nástroje a obsah digitální marketingové komunikace jsou vhodné pro cílovou skupinu online obchodu. Teoretická část poskytuje klíčové informace v oblasti digitální marketingu, obsahového marketingu a trhu s doplňky na oslavy. V praktické …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of digital marketing communication of an emerging online store with accessories for celebrations. The aim of the thesis is to find out what tools and content of digital marketing communication are suitable for the target group of online business. The theoretical part provides key insights into digital marketing, content marketing and the party accessories market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Myslikovjanová, Petra. Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe