Význam primárnych skupín v kúpnom rozhodovaní spotrebiteľa – Lucia Poláková
Lucia Poláková
Bachelor's thesis
Význam primárnych skupín v kúpnom rozhodovaní spotrebiteľa
Význam primárních skupin v kupním rozhodovaní spotřebitele
Abstract:
Na spotřebitelské chování působí významnou mírou primární skupiny, které mají přímý vliv na kupní rozhodování spotřebitele. Cílem předkládané bakalářské práce bylo identifikovat a kvantifikovat vliv vybrané primární skupiny – Ostatní, kam se zařazují přátelé, sousedé a kolegové, při kupním rozhodování spotřebitele. V teoretické části jsme definovali základní pojmy týkající se dané problematiky – spotřebitel …moreAbstract:
Consumer behavior is significantly affected by primary groups which have a direct impact on consumer purchasing decisions. This bachelor thesis aimed to identify and quantify the influence of the selected primary group - Others, which consist of friends, neighbors, and colleagues, on the consumer's purchasing decisions. In the theoretical part, we had defined the basic concepts related to the studied …moreAbstract:
Na spotrebiteľské správanie pôsobia významnou mierou primárne skupiny, ktoré majú priamy vplyv na kúpne rozhodovanie spotrebiteľa. Cieľom predkladanej bakalárskej práce bolo identifikovať a kvantifikovať vplyv vybranej primárnej skupiny – Ostatní, kam sa zaraďujú priatelia, susedia a kolegovia, pri kúpnom rozhodovaní spotrebiteľa. V teoretickej časti sme definovali základné pojmy týkajúce sa danej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76760
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76760
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kúpny rozhodovací proces na trhu raňajkových cereálií
Tatiana Rothová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková