Mgr. Adam Blažek

Bakalářská práce

Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open

Marketing planning and management in elite sport events - Czech Open
Anotace:
První část práce popisuje teoretické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce. Dále tato část rozebírá obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Druhá část (aplikační) je aplikována na konkrétním příkladu sportovní akce - mezinárodním tenisovém turnaji Czech Open. Tato část je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery …více
Abstract:
First part of my work describes theoretical hypothesis of the organizational coping of a sport event. This part further deals with content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Second part (application) is applied to a particular sport event – international tennis tournament Czech Open. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit