Mgr. Adam Blažek

Bachelor's thesis

Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open

Marketing planning and management in elite sport events - Czech Open
Abstract:
První část práce popisuje teoretické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce. Dále tato část rozebírá obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Druhá část (aplikační) je aplikována na konkrétním příkladu sportovní akce - mezinárodním tenisovém turnaji Czech Open. Tato část je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery …more
Abstract:
First part of my work describes theoretical hypothesis of the organizational coping of a sport event. This part further deals with content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Second part (application) is applied to a particular sport event – international tennis tournament Czech Open. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií