Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open – Mgr. Adam Blažek
Mgr. Adam Blažek
Bachelor's thesis
Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open
Marketing planning and management in elite sport events - Czech Open
Abstract:
První část práce popisuje teoretické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce. Dále tato část rozebírá obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Druhá část (aplikační) je aplikována na konkrétním příkladu sportovní akce - mezinárodním tenisovém turnaji Czech Open. Tato část je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery …moreAbstract:
First part of my work describes theoretical hypothesis of the organizational coping of a sport event. This part further deals with content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Second part (application) is applied to a particular sport event – international tennis tournament Czech Open. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/toxpm/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Animator of Sport Activities
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši