Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open – Mgr. Adam Blažek
Mgr. Adam Blažek
Bachelor's thesis
Marketingové plánování a řízení vrcholové akce - Czech Open
Marketing planning and management in elite sport events - Czech Open
Anotácia:
První část práce popisuje teoretické předpoklady organizačního zvládnutí sportovní akce. Dále tato část rozebírá obsah a formy marketingového plánu a úlohu manažera při vytváření marketingového plánu. Druhá část (aplikační) je aplikována na konkrétním příkladu sportovní akce - mezinárodním tenisovém turnaji Czech Open. Tato část je především zpracována metodou řízeného rozhovoru s předními manažery …viacAbstract:
First part of my work describes theoretical hypothesis of the organizational coping of a sport event. This part further deals with content and form of a marketing plan and the role of a manager by the creating of a marketing plan. Second part (application) is applied to a particular sport event – international tennis tournament Czech Open. Discussion is held with main managers of the TK Plus s.r.o …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/toxpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Animator of Sport Activities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši