Sulle caratteristiche principali delle pubblicità automobilistiche e motociclistiche – Mgr. Gabriela Streitová
Mgr. Gabriela Streitová
Bakalářská práce
Sulle caratteristiche principali delle pubblicità automobilistiche e motociclistiche
About the Main Characteristics of the Automobile And Motorcycle Advertisement
Abstract:
The work studies the main characteristics of the automobile and motorcycle advertisement, and gives examples of the tipical slogans.Abstract:
Práce se zabývá hlavními charakteristikami reklam zaměřených na automobily a motocykly. Uvádí též příklady reklamních sloganů.
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ow01h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jan Pavlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Italský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková