Bc. Vladimíra Vaculíková

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví

Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in Banking
Anotace:
Anotace Zákazník je tvůrcem příležitostí na trhu a správné nastavení komunikace finanční společnosti se svým zákazníkem se jeví jako jeden z velmi účinných nástrojů managementu a to nejen v oblasti bankovnictví. Tématem zvolené diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví. Cílem práce je na základě literární rešerše oborové literatury realizovat vlastní výzkumný …více
Abstract:
Annotation The customer is the creator of market opportunities; therefore, correct setting of communication between a financial company and its customers seems to be a very effective management tool, not only in the field of banking. This diploma thesis focuses on measuring customer satisfaction used as a management tool in banking. Based on research of expert literature, the objective of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vojtěch Chlubna, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS