Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví – Bc. Vladimíra Vaculíková
Bc. Vladimíra Vaculíková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in Banking
Anotace:
Anotace Zákazník je tvůrcem příležitostí na trhu a správné nastavení komunikace finanční společnosti se svým zákazníkem se jeví jako jeden z velmi účinných nástrojů managementu a to nejen v oblasti bankovnictví. Tématem zvolené diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví. Cílem práce je na základě literární rešerše oborové literatury realizovat vlastní výzkumný …víceAbstract:
Annotation The customer is the creator of market opportunities; therefore, correct setting of communication between a financial company and its customers seems to be a very effective management tool, not only in the field of banking. This diploma thesis focuses on measuring customer satisfaction used as a management tool in banking. Based on research of expert literature, the objective of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/buags/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vojtěch Chlubna, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok B
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková