Karla Procházková

Bachelor's thesis

Influencer marketing v oblasti kosmetických výrobků

Influencer marketing in cosmetics products
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v oblasti kosmetických výrobků a jeho vlivem na spotřebitele. Literární část práce seznamuje čtenáře s influencer marketingem a jeho využitím. V praktická část reprezentuje dotazníkové šetření, které zkoumá, zda jsou zákazníci ovlivněni tímto druhem marketingu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of cosmetic products and its influence on consumers. The literary part introduces the reader to influencer marketing and its use. The practical part represents a questionnaire survey that examines whether customers are affected by this kind of marketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Igor Nečas

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta