Karla Procházková

Bakalářská práce

Influencer marketing v oblasti kosmetických výrobků

Influencer marketing in cosmetics products
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá influencer marketingem v oblasti kosmetických výrobků a jeho vlivem na spotřebitele. Literární část práce seznamuje čtenáře s influencer marketingem a jeho využitím. V praktická část reprezentuje dotazníkové šetření, které zkoumá, zda jsou zákazníci ovlivněni tímto druhem marketingu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of cosmetic products and its influence on consumers. The literary part introduces the reader to influencer marketing and its use. The practical part represents a questionnaire survey that examines whether customers are affected by this kind of marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Igor Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti