Mgr. Lenka Břenková
Diplomová práce
Muzikoterapie a děti s ADHD
Music Therapy and Children with ADHD
Anotace:
Diplomová práce nese název „Muzikoterapie a děti s ADHD“. V této práci jsem se zaměřila na možnost využití muzikoterapie jako jednoho přístupu k dětem s diagnózou ADHD. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů ADHD, a to obecně. Vymezila jsem zde základní pojmy, které souvisejí s osobností jedince se syndromem ADHD. Uvedla jsem legislativu …víceAbstract:
The title of this thesis is “Music Therapy and Children with ADHD”. The work focuses on using music therapy as one of the approaches to children diagnosed with ADHD. The thesis consists of theoretic and practical parts. The theoretic part is directed at defining the terminology of ADHD in general. Here I defined basic terms connected with the personality of an ADHD individual. It also mentions the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m4how/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Muzikoterapeutická práce s dítětem s ADHD
Simona Švástová -
Expresivní terapie u vybraných minorit v rámci inkluze v komunitním centru Koruna
Jana Mládková -
Expresivní terapie jako součást dramatické výchovy u žáků se sluchovým postižením
Markéta Kunášková -
Terapie v edukaci žáků s těžkým zdravotním postižením na základní škole speciální
Kamila Jančeková -
Taneční a pohybová terapie a její využití při práci s dětmi s mentálním postižením
Michala Patakiová -
Expresivní terapie jako prostředek andragogické intervence
Sabina GOMOLOVÁ -
Využití expresivní terapie v předškolním věku
Viktorie SIECZKOVÁ -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil