Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka – Bc. Petr Přikryl
Bc. Petr Přikryl
Master's thesis
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
Role of Marketing Research during Customer’s Analysis
Abstract:
V závěrečné práci se zabývám rolí marketingového výzkumu při analýze zákazníka. Marketingový výzkum je jeden z nejdůležitějších nástrojů pro správné umístění produktu na trh, zvlášť pak s ohledem na potřeby a požadavky zákazníka. V úvodní teoreticko-metodické části se snažím objasnit, co marketingový výzkum představuje, včetně historie a marketingového informačního systému. V práci se rovněž zabývám …moreAbstract:
In my closing work I am concerned with the role of marketing research during customer´s analyzing. Marketing research is one of the most important tools for a good product placement on market especially with respect to customer´s needs and requirements. In introductory theoretical methodical part I try to clarify what marketing research means, including history and marketing information system. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c92k7/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský