Trendy marketingové komunikace – Antonie Frieserová
Antonie Frieserová
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace
Trends in corporate marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá tématem trendů v marketingové komunikaci konkrétního vybraného podniku Bogi sport z.s. Obsahem práce je teoretické popsání marketingové komunikace a jejích trendů a souhrnná analýza jak vnitřního, tak vnějšího okolí podniku. Tyto teoretické poznatky jsou poté prakticky uplatněny v analytické části práce. V závěru práce se nachází rozhovory s cílovou skupinou podniku, na základě kterých …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of trends in marketing communication of a specificly selected company Bogi sport z.s. The content of the thesis is a theoretical description of marketing communication and its trends and a summary analysis of both internal and external environment of the company. These theoretical findings are then practically applied in the analytical part of the thesis. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza mikrookolí podniku Smart Trading Company, s. r. o.
Petra Krhutová -
Financial analysis of the selected company
Juraj Povinský -
Finančná analýza firmy KURUC-COMPANY spol. s r.o.
Patrícia Lisická -
Finanční analýza společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Patrik Marek -
Financial Analysis of Selected Company
Yize Li