Antonie Frieserová

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace

Trends in corporate marketing communication
Anotácia:
Práce se zabývá tématem trendů v marketingové komunikaci konkrétního vybraného podniku Bogi sport z.s. Obsahem práce je teoretické popsání marketingové komunikace a jejích trendů a souhrnná analýza jak vnitřního, tak vnějšího okolí podniku. Tyto teoretické poznatky jsou poté prakticky uplatněny v analytické části práce. V závěru práce se nachází rozhovory s cílovou skupinou podniku, na základě kterých …viac
Abstract:
The thesis deals with the topic of trends in marketing communication of a specificly selected company Bogi sport z.s. The content of the thesis is a theoretical description of marketing communication and its trends and a summary analysis of both internal and external environment of the company. These theoretical findings are then practically applied in the analytical part of the thesis. The thesis …viac
 

Kľúčové slová

komunikace analýza podnik
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON